Promet se je s Koroške ceste preusmeril na Lent

Največji davek zaprtja Glavnega trga in Koroške ceste za promet je plačal Lent, kažejo izsledki prometne študije, ki jo je mariborska občina naročila pri Fakulteti za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru. Tja se je namreč preusmerila dobra polovica voznikov.
Zaprtje Lenta, kot Koroške ceste za promet, bi alternativnim potem prinesel preveliko obremenitev, zato občina že išče rešitve za nastalo problematiko, z željo po ukinitvi motoriziranega prometa tudi v starem mestnem jedru ob Dravi.
Ena od idejnih zasnov je izgradnja predora pod središčem mesta, ki bil predvidoma dolg 850 metrov, z dvopasovno cesto s po enim pasom v vsako smer pa bi prevzel okrog 16 tisoč vozil dnevno.
Na Fakulteti za gradbeništvo razmišljajo, da bi semaforje v glavnih križiščih opremili z napravami, ki bi zaznale prihod avtobusov in tako omogočile hitrejši pretok prometa.
Zaradi pomanjkanja parkirnih mest v mestnem središču pa ima občina v načtru izgradnjo garažne hiše pri stadionu Ljudski vrt.
S študijo izvedljivosti želi občina sicer ugotoviti, ali je izvedba predora pod mestom sploh izvedljivamožna, predvsem zaradi vpliva gradnje na obstoječi stavbeni fond in podzemne vode. Mestno središče pa v vsakem primeru nujno potrebuje učinkovito alternativno pot ob morebitnem zaptrju obeh pomembnih vpadnic.

DELITE