Ko turizem doseže dno…

Če smo še minula leta poročali o presežkih mariborskega turizma, lahko letos govorimo zgolj o ponudahe za prodajo hotelov in zaprtih objektih. Terme Maribor prodajajo vse mestne hotele, hotel Habakuk ostaja do nadaljnega zaprt. Hotel Betnava je zaprl svoja vrata, zaprt ostaja tudi hotel Maribor. Arena, Bolfenk, Videc in Areh pa zaprti čakajo nove investitorje.
Lanska spodbudna statistika mariborskega turizma, ko smo beležili 10-odstotka več nočitev kot leto pred tem in 7 – odstotno rast obiska turistov, je letos le še spomin na boljše čase. Koronavirus je več kot očitno zadala mariborskemu turizmu uničujoč udarec.
Tudi vavčerji niso bili zadosten obliž na mariborski turizem, saj je do 9. avgusta v Mariboru svoje bone koristilo 2.266 oseb, ki so izkoristile za 296.222 evrov bonov. Kako majhen delež je priča dejstvo, da so v Piranu na račun turističnih bonov zaslužili 9.854.000, v Bohinju 2.765.000 in v Brežicah skoraj 2.600.000.
Slovenska turistična organizacija je lansirala vseslovensko motivacijsko kampanjo ZDAJ JE ČAS. Moja Slovenija, v sklopu katere prebivalce naše dežele vabijo k krajšemu ali daljšemu oddihu v Sloveniji.
Tudi na Ptuju so v preteklsoti gostili večinoma tuje obiskovalce, a so vavčarje kljub temu znali bolje izkoristiti.
Veliko sosednjih mest ima podobne danosti, ki so jih izkoristili in vpeljali celo-letno doživetje.
Nedavni odstop direktorice zavoda za turizem Maribor-Pohorje Doris Urbančič Windish dodatno otežuje reševanje mariborskega turizma. Redki hotelirji, ki v mestu še vztrajajo se nadejajo boljšega zimskega turizma, a poraja se vprašanje, koliko jih bo do tokrat na trgu sploh ostalo.

DELITE