Za turističnimi agencijami je katastrofalno leto

Turistična dejavnost, tako doma kot po svetu je tista, ki je težo epidemije na svojih plečih pošteno začutila. Posledično pa so se turistične agencije v letošnjem letu soočile z najhujšo krizo do sedaj.
Letošnje prvomajske počitnice so turisti večinoma preživeli doma, poletne počitnice so minile v barvah – od rumenih, oranžnih do rdečih seznamov držav. Zato so turistični delavici nestrpno čakali krompirjeve počitnice, ki pa so zaradi aktualnih epidemioloških razmer bile v večini odpovedane.
Tretji protikorona paket je uvedel turistične bone, ki pa je pomagal le hotelirjem. Turistične agencije so se v poletnih počitnicah soočale z odpovedmi, ki so se nanašale na Hrvaško obalo in Grčijo, saj so se gostje raje odločali za počitnice doma in koriščenje bonov.
Turistični boni so tako edini ukrep, ki je bil namenjen panogi turizma. So pa turistične agencije nekoliko izkoristile tudi ukrep čakanje na delo doma.
Glede na trenutno stanje pa se zagotovo marsikdo sprašuje, kako bomo potovali v prihodnje? Slovenci smo narod, ki rad potuje in raziskuje nove kraje.
Raziskave pa za prihodnost napovedujejo šest trendov v okviru potovanj in turizma, in sicer: pobegi v divjino, eko turizem, nomadska potovanja, welness turizem, avtentični turizem in čuječi kampi. V ospredje torej prihajata povezovanje z naravo ter odmik od vsakdana.

DELITE