Velika akcija za boljše pogoje voznikov

Poklic, ki je nekoč nekaj veljal za gosposkega, je danes na psu. Položaj voznikov v cestnem transportu blaga je povsem neurejen do brezpraven. Pravil je veliko – EU uredbe, zakoni, predpisi – ki urejajo delo voznika, ob tem pa, tako pogoji dela kot dogovor o plačilu za delo, slonijo na ustnih dogovorih.
Voznik lahko na dan vozi devet ur. Najpozneje po štirih urah in pol mora narediti 45-minutni odmor. Dvakrat tedensko lahko vozi 10 ur z dvema 45-minutnima odmoroma. Delavniku mora slediti dnevni počitek, ki mora trajati 11 ur oziroma trikrat tedensko lahko devet ur. A temu največkrat v praksi ni tako.
Zato so se v Neodvisnem sindikatu Delavcev Slvoenije odločili, da v sodleovanju z Avstrijskimi kolegi orghanzirajo akcijo, v kateri nameravajo ozaveščatie voznike glede oškodovanja plač in napačnega vodenja tahografov.
Z akcijo nameravajo nadaljevati po vsej Sloveniji in si želijo, da bi z ozaveščanjem o problemih voznikov sprejeli kolektivno pogodbo, s katero bi zaščitili delavce.

DELITE