Prenova železniške postaje se zaključuje

Prenova mariborske železniške postaje je v sklepni fazi. Po prenovi bo skozi postajo lahko peljalo 20 vlakov več, zgradili pa bomo tudi dodaten podhod in protihrupno ograjo. Dela pa bodo konačana do konca letošnje jeseni.
Obnova mariborske železniške postaje,ki se je začela lanskega maja in spada v sklop nadgradnje železniške proge Maribor–Šentilj, je v sklepni fazi, končala pa naj bi se meseca septembra.
Po dobrem letu od začetka obnovitvenih del pa je prav tako podoba osrednje mariborske železniške postaje precej spremenjena Tako drugo največje slovensko mesto po več desetletjih dobiva sodobnejšo železniško postajo.
Po novem bo mariborska železniška postaja namenjena le potniškemu prometu, vse delovne operacije in postanke tovornih vlakov so namreč preselili na postajo Tezno.
Tik pred začetkom pa je tudi gradnja novega predora Pekel in viadukta med Mariborom in Pesnico, stekla pa je že ureditev določenih železniških nivojskih prehodov. Omenjena dela pa bodo predvidoma končana v dveh letih.
V sklop obnove glavne železniške postaje Maribor spada nadgradnja nekaterih obstoječih tirov, prav tako obeh prenov, ureditev in podaljšanje podhoda z izvedbo dvigal in tekočih stopnic, izvedba novih jeklenih nadstreškov ter ureditev fasade na prometnem uradu.

DELITE