Modernizacija študijskega procesa

Na Univerzi v Mariboru so predstavili zaključek večletnega projekta Didakt.UM, v sklopu katerega so s preudarno uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in prehodom na digitalno izobraževanje želeli spodbuditi modernizacijo študijskega procesa.
Kot je poudaril rektor Zdravko Kačič, je zelo pomembno, da mladi v času izobraževanja pridobijo znanja, kompetence in spretnosti, ki jim bodo zagotavljale uspešno vključevanje v družbo in na trg dela. Na univerzi so zato aprila 2017 začeli s projektom, ki sta ga sofinancirala Evropski socialni sklad in ministrstvo za izobraževanje.
Ker strokovno izobraževanje zagotovi zgolj vsebinsko pripravljenost visokošolskih kadrov na delo, manjka pa precej vsebin, ki pomagajo pri prenašanju znanja na študente, odločili vzpostaviti center za podporo poučevanju, ki je zagotavljal celovito tehnično in didaktično pomoč pedagoškemu kadru.
Pri projektu so bile v ospredju vsebine kot so kombinirano in problemsko učenje, vizualizacija študijskih gradiv ter implementacija zbirke orodij Učni stolpič.
Vsebina projektnih aktivnosti pa je pustila pozitivne učinke tudi na delu in izkušnjah visokošolskih učiteljev. Profesorica na filozofski fakulteti Joca Zurc je tako izpostavila pomen ključnih znanj, ki jih je pridobila skozi različne delavnice, za bolj suvereno vključevanje načel sodobnih učnih pristopov v pedagoški proces.
Vključitev teh aktivnosti je tako izboljšala učne dosežke študentov, kar se je pokazalo tudi v višji povprečni oceni na izpitih in boljšem razumevanju, analizi in sintezi učne snovi.

DELITE