Kakšne bodo nove potovalne navade?

Mestna občina Maribor je z Ministrstvom za infrastrukturo podpisala protokol o izgradnji tunela pod središčem mesta. S tem se je želela zavarovati pred morebitno zamenjavo oblasti po državno-zborskih volitvah. Ni pa to edini infrastrukturni projekt, ki ga bo občina izvedla v sodelovanju z ministrstvom ali direkcijo Republike Slovenije za infrastrukturo.

Pismo o nameri za protokol o nadaljnjem sodelovanju infrastrukturnega ministrstva na širšem območju Maribora je v prejšnjih dneh vzbudil številne kritike. Kljub temu pa gre za strateški dokument po katerem bi z izgradnjo podzemnega predora razbremenili prometne tokove v mestu.

Načrti gredo tudi v smeri, da to ne bi bila le infrastrukturna rešitev, ampak bi vsaj delno ponujala tudi rešitve tudi za pešce in kolesarje. Kakšne odločitve so sprejeli na občini?

V kolikor bo investicija dejansko realizirana bodo zagotovljeni vsi pogoji za širitev zapiranja območij za motoriziran promet. Govora je o zaprtju Slomškovega trga in tudi nabrežja Lenta, ki gre drugo leto v temeljito prenovo.

Pomembno vlogo pri snovanju novih prometnih strategij bo tudi železniški promet. Mestna občina Maribor na področju Snage načrtuje vzpostavitev železniškega vozlišča, a še prej bo potrebno realizirati megalomanski projekt preboja ulice Pariške komune, kjer na sedanji lokaciji deluje Javno podjetje Snaga.

Nove potovalne navade bodo gotovo pomembno vplivale na nadaljni razvoj mesta, kljub temu pa bi po mnenju širše javnosti bilo nujno potrebno poiskati alternative, šele kasneje pa zapirati območja za motoriziran promet.

DELITE