Jeruzalem, destinacija prihodnosti

V štirih letih so z vzpostavitvijo Turistične destinacije Jeruzalem Slovenija dosegli veliko, saj je odlično obiskana in vse bolj priljubljena ne samo med Slovenci, temveč tudi med tujci. Prihajajo Avstrijci, Nemci in Italijani, tudi Japonci in Avstralci.

Da so veliko naredili, pove tudi rekorden obisk v epidemiji, ko jih je letno obiskalo skoraj 30 tisoč domačih gostov.

V ta namen podeljujejo tudi certifikat kolektivne blagovne znamke. Mreža ponudnikov pa se vztrajno veča. Destinacija se je močno zapisala na turistični zemljevid zelenih trajnostnih območij in vsem dvomljivcem so dokazali, da dolgoročno ustvarjajo turistično zgodbo.

A bližnji prihodnosti si tudi od države obetajo skoraj dva milijona evrov, ki bi jih porabili za oplemenitenje ponudbe. Dodatno pa nameravajo nadgraditi tudi vsebine ormoškega gradu in povečati namestitvene kapacitete.

DELITE