Delavci ostali brez prevoza na delo

Ustavitev javnega potniškega prometa je poleg samih avtobusnih prevoznikov, vplivala tudi na delavce, ki na delovno mesto potujejo z avtobusi. Po nekaterih ocenah se vsak dan na delo sicer vozi 4,5 odstotka delovno aktivnih, kar jim je v tem trenutku, zaradi vsem dobro znanih ukrepov za preprečitev širjenja covida-19, onemogočeno.
Zaradi ustavitve javnega potniškega prometa so številni tako prepuščeni sami sebi. Alternative so taksi službe, katerih povračitev stroškov na delo financirajo podjetja sama, vozijo pa tudi posebni linijski avtobusi.
Posledice strogih ukrepov vlade RS pa čutijo tudi sami prevozniki, ki imajo ogromen izpad dohodka. K sreči pa so pristojni izvedli določene spremembe na tem področju, ki pa nikakor ne nadomeščajo delavnega procesa v normalnih časih.
Pojavljajo pa se tudi problematike prihoda na delo.Ob nezmožnosti prihoda delavca na delo zaradi ustavitve javnega prevoza je po pojasnilih ministrstva za delo mogoče govoriti o nastanku višje sile. Določena podjetja imajo s tem težave, v Talumu iz Kidričevega pa so ubrali drugačno pot.
Ker je podjetij, ki so se znašla po svoje veliko, trpijo predvsem avtobusni prevozniki, ki jih epidemija postavlja v izrazito negotov položaj.
Ob tem je treba dodati, da zaradi epidemije nekateri delajo od doma, v zadnjem času pa je bilo na avtobusih zelo malo potnikov tudi zaradi zaprtja šol, saj se je izobraževanje premestilo na spletne učilnice.Na splošno pa ni bilo zaznati večjega števila okužb, zato prevozniki pozivajo pristojne, da problematiko v čim krajšem možnem času.

DELITE