Celovita zgodba regije v enotni blagovni znamki

Zavod za turizem Maribor – Pohorje je predstavil nov projekt vzpostavitve kolektivne blagovne znamke Naše najboljše, s katerim si bodo prizadevali za visoko in celovito usklajeno kakovost gastronomske in z njo povezane ponudbe. Kolektivna blagovna znamka Naše najboljše povezuje Maribor z Dravsko dolino in Dravskim poljem, Pohorje in Kozjak ter Slovenske gorice.
Z modelom razvoja lokalnega okolja se bo vplivalo na rast kakovosti celovite ponudbe, povezovanje ponudnikov, razvoj novih in povezanih izdelkov in storitev ter udejanjanje poslovnih idej.
Cilji certificiranja so: gradnja registra ponudnikov z zagotovljeno obljubljeno lokalno dodano vrednostjo – kakovostjo in izvorom živil ter gradiv iz območja destinacije Maribor – Pohorje;
V prvi razvojni fazi, ki traja vsaj eno leto, se bo spodbujalo ponudnike k povezovanju v Mrežo ponudnikov in ponudbe ter k sodelovanju v verigah, z lokalno dodano vrednostjo destinacije Maribor – Pohorje.
Vzpostavljen sistem kolektivne blagovne znamke Naše najboljše sledi modelu Izvorno slovensko, ki ga razvija podjetje ProVITAL d.o.o. in po katerem je bilo v zadnjih osmih letih oblikovanih že več kolektivnih blagovnih znamk.
Z zgodbo in certifikatom KBZ, kateri obljublja celovito kakovost, trajnostno pridelavo in ponudbo ter izvor živil iz lokalnega okolja (s čim krajšo dobaviteljsko verigo in s tem ogljičnim odtisom) ter navzkrižni marketing in opravičuje nakup strokovno oblikovane, vrhunske ter certificirane ponudbe na prepoznanih prodajnih mestih s KBZ destinacije Maribor.

DELITE