Avtomobile bi nadomestila kolesa

Mariborski župan Saša Arsenović je na predstavitvi projektov trajnostne urbane mobilnosti povedal, da želijo izkoristiti prednost Maribora kot mesta kratkih razdalj in ljudem omogočiti, da te razdalje premagujejo brez uporabe osebnih motornih vozil.

Za pešce in kolesarje se po nedavnem zaprtju Glavnega trga za motorni promet ureja Lent in Gregorčičevo ulico, gradi brv med Lentom in Taborom, v načrtu je tudi izgradnja brvi na Mariborski otok in v Melje ter omejitev prometa na Glavnem oz. Starem mostu. Do konca naslednjega leta naj bi uredili okoli 100 kilometrov kolesarskih poti in postavili parkirišča parkiraj in se pelji (park&ride).

Občina pospešeno vlaga v urejanje površin za pešce in kolesarje, vzpostavljanje skupnih prometnih površin, elektrifikacijo in optimizacijo javnega potniškega prometa ter sisteme souporabe, kakršni so Mbajk, Prostofer in Maister.

Med spornejšimi projekti je preureditev Trga revolucije. Tamkajšnjim stanovalcem, ki imajo glede tega številne pomisleke, so ta teden predstavili idejno zasnovo ureditve tega območja, kjer želijo vzpostaviti enotno prestopno vozlišče mestnega avtobusnega prometa, na povezovalnih cestah pa spremeniti prometni režim.

Vodstvo občine obljublja, da se bo s tem bistveno zmanjšal obseg motornega prometa na tem območju in uredilo več prostora za pešce in kolesarje, obenem pa uredilo ustreznejši dovoz v Univerzitetni klinični center (UKC) Maribor. Začetek izvedbe napoveduje v prihodnjem letu, medtem ko bi Stari most zaprli za osebna motorna vozila že letos.

DELITE