Svetniki onemogočili sprejem OPN-ja

Na včerajšnji 21. redni seji, so predstavnike občine želeli REALIZIRATI, kar jim je bilo s strani občinskega sveta naloženo na 20. redni seji. Torej predstaviti aktivnosti v zvezi z umeščanjem nove trase ter finančne posledice tega. A namesto složnega delovanja za razvoj občine, so občinski svetniki sejo ekspresno zaključili in onemogočili sprejem občinskega prostorskega načrta, ki ga občina sprejema že skoraj 10 let.

Na včerajšnji 21. redni seji, so predstavnike občine želeli realizirati, kar jim je bilo s strani občinskega sveta naloženo na 20. redni seji. Torej predstaviti aktivnosti v zvezi z umeščanjem nove trase ter finančne posledice tega. Spomnimo, da so na 20. redni seji, svetniki z vložitvijo amandmaja, prepovedali vse nadaljnje postopke in črpanje proračunskih sredstev v zvezi z umeščanjem nove trase obvoznice. Za vse nadaljnje aktivnosti so tako potrebovali soglasje občinskega sveta, tudi za morebitno izločitev tras iz osnutkov.

Včeraj so imeli možnost izločiti traso- varianto 2 ob železnici ali varianto 1, saj za vse nadaljnje aktivnosti, vezane na umeščanje, tudi za spremembe občinskega prostorskega načrta, kjer sta v osnutku dve varianti, potrebujejo soglasje občinskega sveta Občine Ruše. A organ odločanja ni želel sprejeti nobene odločitve, saj iz razloga, da bi bile aktivnosti vezane na obvoznico, predstavljene s strani stroke, ni potrdil niti predlaganega dnevnega reda. Opozicijski svetniki so poudarili na nepravočasnost oddanega gradiva, a županja očitke zavrača.

Namesto složnega delovanja za razvoj občine, so občinski svetniki sejo ekspresno zaključili in onemogočili sprejem občinskega prostorskega načrta, ki ga občina sprejema že skoraj 10 let. Aktivnosti umestitve državne ceste (obvoznice) v prostor segajo že v 70. leta prejšnjega stoletja, ko je bila ta opredeljena v prostorskem planu Občine Ruše in kot takšna povzeta v vse naslednje prostorske akte. Cilj izgradnje državne ceste (obvoznice) kot celote je poleg izboljšanja prometne pretočnosti in prometne varnosti predvsem izboljšanje prometne dostopnosti posameznih razvojnih območij, vzpostavitev pogojev za preusmeritev tovornega prometa iz središča naselja, vzpostavitev pogojev za primernejšo ureditev javnih površin v naselju ter izboljšanje bivalnih razmer v središču naselja.

DELITE