Štajerska kot blagovna znamka

Štajerska je že od nekdaj Štajerska. S tem zavedanjem želi Regionalna razvojna agencija za Podravje – Maribor oblikovati prepoznavno blagovno znamko, ki bi jo prepoznali tako doma, kot v tujini. V okviru krovne blagovne znamke bi tako združili številne podravske destinacije, ki so zaenkrat še preveč razdrobljene, z novo skupno blagovno znamko pa bi lahko postale prepoznavnejše in bolj obiskane.

Povezovanje je edina učinkovita strategija, kako lahko razmeroma majhne turistične destinacije postanejo prepoznavnejše, so prepričani v Regionalni razvojni agenciji za Podravje – Maribor. S tem namenom želijo razvijati blagovno znamko Štajerska, ki bi združevala turistične ponudnike v regiji.

O imenu predvidene blagovne znamke ni dvoma. Regija bi morala uporabiti tisto, kar je že zelo dobro prepoznano. Regija lahko turistu ponudi veliko. Štajerska bi tako ponujala turistična doživetja v mestu in na podeželju, omogočala bi počitek in aktivno preživljanje časa, navduševala z bogato kulturno dediščino in kulinariko. Vse to destinacije v Podravju že ponujajo, a je ponudba preveč razdrobljena.

Brezmejnost regije naj bi se v prihodnje kazala tudi v potencialu za tuje vlagatelje. Regija želi postati prepoznavnejša tudi za podjetja, ki iščejo nove poslovne možnosti ali pa si želijo sodelovanja s podravskimi podjetji. Povpraševanje za investiranje v podravske občine že obstaja, a v tem trenutku šepa učinkovitost, ki je v poslovnem svetu ključnega pomena.

DELITE