Krožni promet na Trgu revolucije?

Težnja mariborske občine je, da iz strogega centra mesta umakne motoriziran promet. A to zahteva celovito reorganizacijo javnega potniškega prometa, pri čemer bi osrednja prestopna točka postal Trg revolucije. A ureditev točke bi zahtevala številna gradbena dela, ki pa bi zaradi spomeniškega varstva bili velik časovni, pa tudi finančni zalogaj.

Župan Maribora Saša Arsenovič si želi za promet zapreti Glavni trg, ob tem pa celovito reorganizirati linije javnega potniškega prometa. Tako načrtujejo poenostaviti mestni avtobusni, vzpostaviti primarna vozlišča in prestopne točke ter nova vozlišča in novi koncept mreže prog pa nato uskladiti tudi s primestnim in železniškim javnim potniškim prometom. Po poročanju časnika Večer bo osnova za vzpostavitev kakovostnih prestopnih točk Trg revolucije.

Na mestni občini naj bi želeli vzpostaviti tudi osrednje mestne avtobusne koridorje in stranske linije, urediti vodenje linij v peš cone in izboljšati dostopnost, frekvenco in potovalne čase. A po mnenju mnogih bi krožne linije zgolj podaljšale čas vožnje med enim in drugim delom Maribora.

A obnova trga bi terjala veliko časa, ob tem pa bi bil finančni vložek velikanski, saj je Trg revolucije spomeniško zaščiten, kar pomeni, da bo vsak poseg potekal pod budnim očesom zavoda za varstvo kulturne dediščine. Vprašanje pa je, kaj bi na koncu občani pridobili.

A za zasledovanje trajnostne mobilnosti ni potrebno na novo vzpostavljati kolodvora, zgolj optimizirati linije in zagotoviti posebne pasove, da bo pretočnost javnega prometa hitrejša.

DELITE