Kdaj bo Stari most zaprt za promet?

Na mariborski občini so po poskusnem zaprtju Starega mostu prišli do želenih rezultatov in učinkov. Po besedah podžupana Sama Petra Medveda se je na tem območju promet zmanjšal, saj je bil Stari most odprt le za pešce, kolesarje, avtobuse in taksije. Nekaj podobnega pa želijo vzpostaviti v nekem srednjeročnem obdobju, a do takrat bo potrebno še temeljito urediti prometno strategijo v ožjem centru mesta.

Mestna občina Maribor po zaprtju Koroške ceste in Glavnega trga za motoriziran promet načrtuje tudi podobno uredbo na Starem mostu v neposredni bližini. Slednje so poskusno v času Tedna mobilnosti že storili, kaj pa so prinseli rezultati poskusnega zaprtja prometno enega najbolj zasedenih mostu v mestu?

Ponudbo mestnega potniškega prometa od decembra 2017 dopolnjuje električno mini vozilo, poimenovano Maister, ki vozi po območju za pešce in ožjem središču Maribora. Prevoz z njim je za potnike brezplačen; po besedah podžupana pa želijo vzpostaviti podobno vozilo tudi čez Stari most.

Po zaprtju Glavnega trga in Koroške ceste so številni občani izrazili nezadovoljstvo z spreminjanjem prometne strategije. Podobno se dogaja tudi ob načrtovanju zaprtja ostalih predelov centra mesta, od Slomškovega trga, do Starega mostu in nabrežja Lenta.

Kako bi naj izgledal Stari most v prihodnje, po zagotovilih podžupana, ki je na občini pristojen za promet, v podobni obliki kot v času tedna mobilnosti. Kljub temu pa gre za nekakšen srednjeročen načrt, saj bo pred tem nujno zagotoviti določene predpogoje na področju cestne infrastrukture.

Mestna občina Maribor sicer pod Starim mostom načrtuje ureditev nabrežja reke Drave med Sodnim in Vodnim stolpom, vse v želji po vzpostavitvi t.i. rekreacijskega obroča od Melja do kopališča Mariborski otok.

DELITE